SHRINKLE

Under mina rockiga dar var jag besatt av D.I.Y, en av dem som sopade gatan med dem flesta var Amy. Amy har dock utvecklat en mer färglad och japansk stil i dagarna och har sedan fyra år tillbaka designat under det egna märket Shrinkle. Det jag gillade mest med hennes design var dem gamla snygga Horrorpops, Rancid and related klänningarna som för länge sedan försvunnigt. Attans att jag inte har bild på dessa, to die for. Men en del av dem nya grejorna är jätte söta, en del antagligen inte riktigt i min stil för jag skulle se ut som en ursäkta mig, Avril fjortis, men ååh jag vet precis vilka brudar som skulle kunna passa i dessa, nämner inga namn med risk för att låta som en stalker ;)
Mina personliga favoriter är kjolarna med rosett och spets, speciellt zebran, färgen suger åt sig min blick lika mycket varje gång. Kläder finns via hennes Ebay store eller Etsy.

     
  
   

Kommentarer
Postat av: Hannah

omg den rosa klänningen är helt undrbar, kanske lite svåranvänd men jävlar vilken pärla! :)

2008-01-29 @ 07:42:34
URL: http://hannahelais.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0