Satana/Corey Parks

Detta är nog den enklaste och snyggaste outfitten på länge. Jag drar mig till den som en fluga och honug eller nåt.
Antagligen är det mest för att Corey är en av dem snyggaste kvinnorna i världen enligt mig, jag gillar rock'n'roll kärringar. Till och med den där stilen på bootsen tilltalar mig och sådan där kort klack är inte riktift min grej, inte heller spetsigheten vid tån. Det är bara att slänga på sig ett par tights och en snygg svart top och antagligen kirra lite tatueringar samt vad jag misstänker är en peruk så är man one seXXXy lady.
Oja mina mode ord är såååå avancerade. Men allt jag har att säga är SNYGG SNYGG SNYGG!
image72

Kommentarer
Postat av: Hannah

Svart är snyggt som fan, överallt och hela tiden! Fast jag har svårt för skorna, då tycker jag dina drömskor för 4500 är bättre :D

2008-01-31 @ 18:01:01
URL: http://hannahelais.blogg.se
Postat av: Bella

ABSOLUT!
Men jag tycker ju inte det heller egentligen
Bara att jag tror att dem gör så man inte ser ut som en prostituerad:P
Haha aah att vara porrig är dyrtABSOLUT!
Men jag tycker ju inte det heller egentligen
Bara att jag tror att dem gör så man inte ser ut som en prostituerad:P
Haha aah att vara porrig är dyrt

2008-01-31 @ 22:19:42
URL: http://bellishsmellish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0