Pamela Anderson VS Nicole Richie - ingen nyhet direkt

Jag är inte den intellektuella kvinnan som läser böcker, jag hatar böcker i princip. Den enda jag läser är Harry Potter som kommer ut vadå, kanske var tredje år? Med undantag för Paris Hiltons mästerverk.
Nu har jag köpt två vad författarna kallar själva noveller, men dem baserar "löst" på brudarnas egna liv. Den ena skriven av Pamsan och den andra av Nicole. Böckerna fanns till pang pris på mitt jobb och jag gillar ju mig en god dos med skvaller, om inte annat kanske man kan förstå varför dem är som dem är lite bättre. Nu saknar jag bara att Lindsay Lohan ska skriva en bok så har jag alla favorit brudarna i ord. Paris, Birtney, Pam och Nicole. Det värsta är ju att böckerna är ganska bra om inte annars är dem fina att titta på.

    

UPDATE: Pams bok verkade lovande ungefär tills hälften då det utvecklades till en dålig kärring erotik roman och slutet var extremt konstigt. Bara att återse vad Nicole hittar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0