Lightspeed Champion

Jag vill inte vara den som är den men hur FAN och när FAN vart denne karl så himmla känd? Så känd att han ensam får hamna på omslaget NME?
Tycker detta smutskastar Test Icicles ännu mer och detta bevisar att Dev ville bli känd och inte dem andra? Den slutsatsen drar jag iaf, jag vet iofs en del om historien och den tänker jag inte dra, det får ni läsa om i Mixtaped.
Tycker inte egentligen ens att han är speciellt bra, jag har iofs undvikit människan på tv osv för han stör mig så enormt så jag kan egentligen inte utala mig men SAM AND RORY FOREVER!
Japp vill inte vara den som är den....
Jaja förredetta Dev Lepard spelar på Debaser (såklart) den 28 mars, slags klubb som heter Restless Romance och det är 20 + (såklart). Han spelar även i Götet den 26 mars på Pusterviksbaren på något som heter Woody, där är det 18 plus.
Jag lär ju gå, eller nej juste de är 20 plus.
Bitter fitta over and out.


image73

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0