KLEVER KILLS ME

Nej inte riktigt, snarare 20års gränsen kills me. Den kills me varenda helg, allt som passar mig i smaken angående utgång i Stockholms stad har 20 års gräns. Inte riktigt okej.
Men nu var jag och Fian as peppade på att pröjsa dryga 300 spänn om inte mer för att dra till Malmö för att se antagligen världens grymaste DJ, Klever, men icke. Craze kommer även var där vilket inte gör saken bättre.

Köret sker på Inkonst i Malmö och heter The Rumble, vet ingenting om det direkt förutom att jag skulle offra min högrahand för att dra dit. Så om du är 20 år eller bor i Malmö och inte behöver pröjsa en dyr tågresa så smäller det lördagen den 2 februari, du kan läsa om The Rumble tex här.

image53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0