En vecka har gått på mitt 19åriga liv

Förra fredagen släppte jag loss, kanske lite för mycket. Hrmh Hrmh note to self.
Jag fyllde hur som helst nitton och ville satsa på Bella VIP klubb åt hela folket, detta blev dock inte av men det ska FAN bli av när jag fyller 20. Då är du inbjuden till coolaste partajet i stan, i norden! jag lovar, nää men bra musik ska de va iaf och  allt ska gå i skalan rosa.
Jag försökte med lite hemma mys med princess och my little pony tema + kickass bål + kickass tacos. Hör och häpna jag hade till och med bakat tårta med chocklad och banan plus rosa glasyr som topping, SLÅ DET!
Jag fick SJUKA presenter, delikat munspray, vackraste rosa spegeln, fina drycker om man vill kalla det så, snyggaste väskan och sjukast av ALLT är ju 1000 kr i presentkort på Tumba Tattoo. Förevigt tacksam till sötaste familjen <3
Och senare bar de av till 4 timmars dans i streck. Svetten var inte okej för min del meneeee jag bjuder på det!
Stället hette Klubbfolket och det var bättre än vad jag trodde, orka att dem spelade alla låtar jag kan i princip.

    
    
     

Kommentarer
Postat av: Hannah

Grattis i efterskott, shit vilka presenter! Inte helt fel! Har du några tankar på tatoo då? :)
// Hannah

2008-01-27 @ 00:47:44
URL: http://hannahelais.blogg.se
Postat av: Bella

Hannah:
Tack som mycket snygging:)
Ja absolut jag älskar dem och presentkortet är sjukt:P
jag vet inte jag tror jag ska skriva ett ord
på handleden, beror på vad de kostar.
Jobbigt om de kostar under 1000 :P

2008-01-27 @ 11:24:01
URL: http://bellishsmellish.blogg.se
Postat av: Johanna

Jisses vilket ballt kalas, skitfin dukning för att inte tala om tårtan!

2008-01-29 @ 09:57:37
URL: http://JohannaRoyale.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0