Doomington - Let's get physical

Jag kommer aldrig att lära mig att WESC gått och blivit acceptabelt.  Av mina personliga erfarenheter är de bara "fjortisar" som gillar klädmärket men dem förvånar mig varje gång utan att egentligen behöva det. Och med varje gång menar jag när jag upptäcker något som jag gillar i samband med WESC. Detta kan vara galna fester, artister osv. Jag kollar igenom mina vänner på myspace och tydligen är jag vän med någonting vid namn Doomington. Dessa har tydligen blivit kända nu och har en kickass låt som WESC bett dem göra. Det är en cover på Olivia Newton-John's "Physical", kan ju inte bli bättre än så.



Spinning Right Now: Doomington - Let's get physical

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0