We came, We saw, We left

Det finns inte så mycket att säga om Malmö förutom galet mycket förbjuden dans, vi åkte ju dit för att dansa and so we did MEN när ska man lära sig att de inte är okej att dansa om man inte kan? Aja så länge man har kul så är de okej. Jag och mina vänner i Sthlm har länge pratat om detta att de är inte okej för oss att driv dansa för alla andra fattar inte det men om nu vet ni, om ni ser mig eller någon annan i min krets dansa, är vi antagligen inte seriösa.
Bootyshake all night long.. pssh ttshh..shchh
Klever killed it och vi hade en alldeles perfekt avslut på natten innan vi drog till 7 tåget hem, det kan vi tacka en snäll malmö bo för som lät oss stanna hos honom i ett par timmar.
Jaja slänger up lite bilder, vi fick ju för oss att ta kort på en massa snygga människor till tidningen, jag är rätt stolt över oss, vi var galet sociala men om ja ska göra detta seriöst i framtiden så måste ja sluta dricka, ay ay ay.


   
  
mer bilder finns i min bilddagbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0