Veckans Idol - Kayo

image115

Igår var det dags för Carolina Gynnings inspelning av hennes nya singel (?)
I alla fall på tv och vem har vad jag antar är Ras från Rob'N'Ras dratt in som backup sångerska, jo Kayo.
Aha tänkte ja när ja såg reklamen på kanal 5, kul liksom men sedan när kvinnan glider in i teve rutan med snyggaste jackan och snyggaste frisyren och bara allmänt rå snygg, så där cool vill ja också bli när jag är gammal, förlåt Kayo så gammal är du inte men enligt mig så är man död efter 25, pensionär vid 22. Fast o andra sidan kan man vara 30 bast men vara 20 i både kropp och själ, jag kan dra flera exempel på begäran.
KOLLA på reprisen och inspireras!

Kommentarer
Postat av: fine

jag satt också och kollade på det, sa till min kompis att "henne hade jag velat ha som sångcoach!" kanske inte hade blivit ett mer tonsäkrare resultat än miss gynning men ändå... ha ha

2008-02-06 @ 10:59:10
URL: http://fine.webblogg.se
Postat av: bella

haha jorå, gynnings röst är ju lite speciell även när hon pratar, tror vem som helst skulle kunna vara whitney houston gemfört me henne, nej så illa var de kanske inte men u get my point
men ta kontakt med henne då ;)

2008-02-07 @ 12:09:59
URL: http://bellishsmellish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0