Sno Stilen - Britney 2004

image195
 image196image197 



Britney är en rolig kvinna tycker jag, hon har inte speciellt snygga kläder på sig på bilderna över but she's working it and so can you. Dessa bilder är från en video inspelning under 2004, videon var till låten Outrageous men blir aldrig av för hon pajade knät. Cred till UntouchableBritney.net. Det var brutalt mycket svårare att finna en ljusblå basket tröja än va jag trodde, Sixers helloo men tydligen inte.

För att få det nästan identiskt så blev de extremt dyrt, bhar med spets på sidorna är ovanligt, de har jag aldrig tänkt på. Varje dag lär man sig något nytt. Bästa sättet för denna outfit är nästan att ta sig ut på stan och leta (det finns basket jerseys på bla Foot Locker som är snygga) förutom kepsen som är ett orginal av sitt eget slag. Jag har en liknande keps i färgerna rosa, blått och gult.

image198


L
A Basket jersey - Football Fanatics
Örhängen - Ebay
Halsband - Asos
Keps - Urban Species
BH - Urban Outfitters
BH med rosa detaljer - Betsey Johnson hos Urban Outfitters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0