HollywoodDiet - Fixa Outfiten ?

Jag var lite fylld av tristess igår men ändå väldigt trött, därav varför jag postar detta idag istället för igår natt när jag vart klar. Jag har velat skicka ett slags bidrag om inte i alla fall enbart matcha skon Fian valt ut denna gången i sin tävling på bloggen HollywoodDiet. Detta har skapat vissa problem för mig eftersom jag är low on insperation men detta är vad jag kom fram till klockan 4 på morgonen.

image101


Mixtape halsband - Alex and Chloe hos KyssJohanna
Speaker ring - Caliroots
Neon guls pumps - Office
Döskalle hörhängen - Mi Lajki
Döskalle halsband - Mi Lajki
Jeans - Urban Outfitters
Turtles t-shirt - 80stees

Kommentarer
Postat av: Hannah

Shit jag är helt kär i det dära tapehalsbandet, men jag är fan för snål för att lägga 500 spänn på det. Dock hade jag lätt kunnat lägga 1300 på skorna under här! SHIET säger jag bara, lycka i ett par skor! :D

2008-02-02 @ 12:21:07
URL: http://hannahelais.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0