Favorit tjejen fyller 20 bast

Alison Deluxxxe, en av världens kanske snyggaste kvinnor fyllde 20 i lördags och jag dissade personal festen för hennes skull, kvinnan är brutalt underbar. Jag och Anya och senare Elli drog ut i förorten för partaj. Det vart champange och gangsta pimp Hpnotiq hela kvällen.
Det var pimps and hoes tema och det finns en hel del snygga bilder från spektaklet, några fotade av mig och några av Alison samt andra.
Det roligaste är ju att Anya som var lyx prostitute och jag som var ghetto prostitute vart attackerade av en kanin och två lack kvinnor, vi är sämst på att klä ut oss.

     
   
  

Det fínns fler bilder som vanligt i min bilddagbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0