Cali <3 You

image126

I ära till alla hjärtans dag har Caliroots updaterat sin webshop lite och jag hittade en del intressanta saker som tex dem super söta Reebok Freestyle Hi Valentine och en del snygga kläder. Dem har en massa snygga Nike windrunners och eftersom jag är animal print nörd så älskar jag den gråa med leopard extremt mycket, tror nästan att den bör införskaffas, tveksam dock för 799 kr när man bara har 1000 spänn kvar på  kortet.
Adidas har även dem snygga grejer men jag är inte Adidas tönt längre så det känns ovärt, jag må vara den kanske mest snålaste människan i världen, fast dem har en jätte snygg ny track top som är lila och vad jag jätte gärna vill kalla aqua grön, super fresh.
Alla bilder är självklart Caliroots.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0