Rock'N'Roll B

Jag höll på och pilla med något annat i photoshop medans jag fönster shoppade på Internet och det slutade ju så klart i ett kollage. Sitter och lyssnar på Rancid och känner mig allmänt rock inspirerad. En gång i tiden var jag rock n roll all the way out. Idag blir det med en Bella touch, vilket innebär god knows what. färglada tischor, guld smycken, sneakers, all over print hoods (i wish) och en hel del vintage. Min stil är lite speciell men nästa gång jag får lust att gå på rock n roll klubb blir det nog något i denna stilen. 

image15
Leopard boots - Asos
Svarta satin jeans - Dr Denim hos Nelly
Tischa - köpt i London
Halsband - Privat
Örhängen - Privata
Kort mc jacka - Ebay


Kommentarer
Postat av: Dalya

snyggt halsband! om du gillar det så kommer du säkert också gilla detta : http://www.melta.se/hiphop-halsband-rott-p-494.html

2008-01-24 @ 21:02:59
URL: http://dalya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0