House of cassette

Jag har länge velat skriva något om House of Cassette men inte riktigt orkat. Och jag orkar inte nu heller men jag håller på och sprängas och måste skriva något om dem, även om de slutar med en ihopsatt outfit. Dem har i alla fall väldigt många snygga kläder och det går väldigt bra för dem i deras hemland och jag väntar tills dem slår riktigt stort eftersom deras utbud är extremt bra. Sofistikerat men ändå färgglatt och roligt som i sommar kollektionen med röda, gula och blå-turkosa jeans.
Skulle också vilja lägga in ett ord om t-shirten. Innan sommaren eller liknande, minns inte riktigt, satt jag allt och spanade på saken i flera månader, sedan använde Sofi Fahrman den i Klick och så sålde den slut som smör. Nu finns den tydligen tillbaka och jag vill fortfarande ha den men jag är inte lika hypad på Kate Moss som jag var då. 

image5
Sonia Rykiel rondo boots - MrsH
Namn hoops - Ebay
Byxor - House of Cassette eller besök deras myspace
Hellz Bellz T-Shirt - Caliroots


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0