HollywoodDiet - Fixa Outfiten

Jag vann Fians tävling Fixa outfiten, känner mig ganska nöjd med bidraget faktiskt. Jag skickade mest in ett överhuvudtaget för att jag älskar att fixa sådana kollage plus jag vill VERKLIGEN HA priset, ett supersnyggt playfood halsband i form av en vattenmelon. Man ska stissa ihop en outfit till en sko som Fian då har valt. Pjucksen på bilden kommer ifrån Jessica Simpson och jag var absolut tvungen att slänga ihop dem med ett par Brian Lichtenberg leggins. I <3 Brian Lichtenberg!

image8
Hoodie - H&M Art By: Steed Lord
Hoops - Ebay
Boombox Halsband - Ebay
Leggings - Brian Lichtenberg
Lila clutch - Ebay
(Clutchen finns i olika färger, ett tips är att kolla säljaren

)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0