Code Name Pilot

image9
Jahja nu när jag har en ny blogg då ska jag tjata igen om Code Name Pilot, jag är ännu mer hooked på dem nu än vad jag var för en månad sedan.
Den 7 november 2007 skrev jag så här om bandet i min gamla blogg.

Nu ska jag inte skriva allt jag vet om detta band med risk för att låta freakish men dem är jävlit najsa!
Inte egentligen min cup of tea men det är ändå någonting med konceptet och iden som gör det hela grymt intressant.
Dem remixar kända låtar som många andra men med sin egna tappning, dem komponerar en egen melodi till dem. Just nu finns de mixar med Britney, 50 cent och Timbaland. Fast detta är bara början, det ryktas om att dem söker en egen mc så detta kommer nog bara bli större och större. Checka Code Name Pilot...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0